2013. október 2., szerda

sajnálom hogy csalodnotok kell bennem!:'(

helló....sajnálom hogy ennyi ideig nincs rész...csak...nem mindig jön iklet...
ezért  olyan elhatározásra jutottam amit nagyon utálok....de meg kell tennem....
Bizonytalan ideig szüneteltetem a blogot!:'(
ezt nagyon nem akartam, mivel szeretem ezt a történetemet, de nem jut hozzá semmi az eszembe...DE ez nem jelenti azt hogy abba hagyom az irását!
Ez a leg első blogom, és nagyon a szívem hez nőtt, és a Tomlinson-Styles-Tompson család is...és ezért befogom majd fejezni! amint eszembe jut hozzávalami meg riom a részt/részeket és ismét "boldogítalak" titeket itt!:) de ha hiányozna nektek egy Pakkör sztori (amit nem tudom hoyg hiányolni fogtok-e...(hisz Pakkör-nél vannak sokkaljobb irok is,akik jobban meg érdemlik azt hogy olyan csodás olvasói legyenek mitn nekem:')) akkor tudom ajánlani nektek a kurvás blogom (ahogy én hivomxd) vagy a kis történetes blogom ...bár ezek nem olyanok mitn ez...de remérem ezek is elegek míg ezt szüneteltetem...de mitn mondtam meg fogom ezt is csinálni! mert ha már egyszer belekezdtem be si fejezem!:) és meg akarom nektek mutatni hoyg mien beteg az agyam néhaxd
köszönöm hogy elolvastad, hogy ez után nem fogsz kiynirni (remélhetőlegxD)
Pakkör voltam...és remélem hamarosan (nagyin hamarosam:)) találkozunk itt ujra:')

4 megjegyzés:

  1. Az ihlet, te agyhalott

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. max te ;) te kis köcsi am van egy sejtésem ki vagy ~by Zsarry xx

      Törlés
    2. bocsi hogy nem tudok minden szót helyesen leírni:P nálam az ihlet az iklet:P

      Törlés
  2. Szia! már nagyon rég olvastam a blogod. de azét elveszítettem de most megint megtalálta..! nagyon tetszik maga a sztori.. de néhol hibás.. azért nem ártana át nézni. :) remélem hamar lesz ihleted. és folytataod. puszi .Larry xoxo

    VálaszTörlés