2013. július 24., szerda

Nem rész.....BEST SONG EVER

Hello mindenkinek, ez még nem rész,de probálok vele sietni (most a másikkal foglalkoztam, de ezzel is foglalkozom) (már kb.meg van hogy milesz benne) probálok sietni!
Egy kis kárpotlásnak, meg kapjátok a Best song ever-t .(nagyon meg kedveltem :D, és ebben érvényesül lou tánc tudása :DD(erröl rá jöhettek hogy ki a kedvencem ;)).

Remélem ez egy kicsit meg myugtat titeket és nem fogjátok a meg gyilkolásomat tervezni :)
na csak ennyit akrtam
u.i: tényleg meg probálok sietni, és most meg probálom behozni az elveszett bárányt is ( sztem tudjátok kiaz, ha nem nem segitek ;D)
pápá, további jó napocskát

84 megjegyzés:

  1. Szia !!
    Kezdem megint a monologomat :''d
    Öszintén megmondva amikor elkezdtem olvasni aszthittem ,hogy nem Larry-s de gondolom biztos jól írsz ezért elolvasom meg gondoltam a poénokat se hagyod ki XD
    A szereplö képek jó választás volt de mivel már itt nem volt egymás mellet Harry és Louis képe ezért nem is sejtettem.
    Ne hát az első részen agyon röhögtem magam xDD ott nem birtam vissza tartani a nevetésem xD még jó ,hogy nem volt otthon senki mert szerintem nagyon hülyének néznének.
    Amikor megkérdezte Avril az apjáról én öszintén lepörgettem az aljára ,hogy megnézem bocs de kiváncsi vagyok amikor megláttam a képet azt hittem ,hogy Daisy Louis és Harry gyereke ne kérdezd hosszu ,hogy hogyan hittem ezt aszem még is elmesélem mert én ha valamibe belekezsek akkor nem tudom abba hagyni na szóval mégrégebben olyan május lehetett és találtam egy olyan blogott ami Harry terhes volt amikor elöször megláttam én tátot szájal figyeltem a laptop-om aztán valami furcsa izé miatt lett terhes nem értettem szóval ne kérdezd de ugye most már bezárta a blogott aki forditotta mert ugyen nem az irta aki feltette a részt na szóval én teljesen abban a hittben voltam ,hogy Louis vagy Harry szülte XDD (most magamoin nevetek ,hogy iklyeneket írok xD) és csak Daisy anyukája fogatta örökbe ebben hittben voltam XDDD és amikor volt ez a rész a végén: "Lehet....hogy....e-egyiköjük..az...a-apám?"
    én meg lazán mondtam magamba lehet ,hogy mind a ketöjük az apádd elég furcsán hangzott XDDD
    Akkor utána meg azt olvastam ,hogy nem Daisy anyja szeretöje volt Louis hanem Harry szeretöje xDDD akkor itt elkezdtem a hülyeségeimet magamba xDD
    És akkor láttam a képet Larry-ről rövidittek nem akarom kiírni anyiszor.:DD
    És a dal Another World *____* kedvenc dalaim egyike most mondom imádom a dalt :D <3 most jutott eszembe lekéne töltenem még nem tettem meg xDD
    Na és itt jött be ,hogy Daisy anyukája terhes volt XDD akkor még se Harry vagy Louis szülte ez olyan mint a Junior cimü film XDD
    Aztán a végén el akadt a lélegzete mitt látott *perverz fej* ja akkor hang is hallatszott volna xDD jó van egy csók volt na XDD
    Ne akkor pont ahoz a pult hoz ugrott be én meg már itt szakadtam a röhögéstől xDD
    Képbe jött a Kaja gép alias Niall xDD
    De szerintem nem az óvszereknél fog kaját találni xDDD
    Ja és én már tudtam amikor az anyjával ált göndör haju zöld szemö férfi kilehetett két vélasztásom volt
    Mikulis vagy Harry a Mikulásra tipeltem ,hogy ajándékott hozott de nem az volt XDDD
    De akkor is Niall mi a szart keresett az óvszereknél ?? csak nem szerzett egy barátnöt ??
    Itt már tudtam ,hogy Louis vagy is gondoltam mert akor nem akadt volna el a lélegzete.
    Ja és marhára kicsáncsi vagyok mi a picsát (bocs a kifejezésrt) csinált Zayn ,hogy mer nem tag hüm pont ezért akarok kövit mert felmerült bennem valami (tudom hülyeség de van rola három video a youtube-n és most rá kantattam ) XD
    Cso....cso....csokis..sü..süti-ez volt a reakciom imádom aszem meg éheztem xDD
    Az marha nagy volt amikor Eleanor rá ugrott Louis-ra Louis meg Harry ölébe esett xDD





    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Amugy szeretem Eleanor-t is szoval itt haragudni nem tudtam rá csak nevetni bocsi xDD
      Huh Daisy hogyan pofáncsapta Eleanor te vagy a kedvenc barátnöm csak nem ebben a történetben xDD
      És most jön a kedvenc részem *__________*
      Niall drágám elöbb szerez jogsit ugy hogy a tanárod épségben maradjon xDD
      Ennél a résznél "Perverz Róka, válaszolj és ne Louis hátsoját stiröld!" én bedöglöttem a nevetéstől mondjuk jól tette én is nézném a hátsoját jó formás xDD azt a BSE is látni lehet xDD
      Oh beleszeretett Louis-ba csak nincsen eséje neki
      "Á..nézd meg , Ö egy 30 valahány éves férfi akinek lehet hogy van egy barátnöje vagy családja, TE meg egy 17 éves diák vagy akinek nagyobb a perverzségi szintje mint amekkorának kellene hogy legyen" Xd aszem egy cipöben járunk xDD
      Heh be ájult a csaj ??XD "Apu.....ti...ti..-dadogtam, köben remegett a kezem .Apu épp szolásra nyitotta a szályát, de nem hallotam mit mondott. Tul sok volt ez nekim , igy elájultam." mintha ö döntené el hogy elájulna xD
      De legalább nem kell egy embertöl se megkérdezni-e hogy "haho ön meleg" xD
      Aztán azt hitte ,hogy álmodik de nem mert valoság és nem burult ki :O letudta egy ájulással xd
      De ne má mi csinált Zayn mert áá izgulok nagyon kiváncsi vagyok .
      Akkor most komoly össze házasodnak "Oh jeeee " ez nem ér én akartam lenni a koszorus lány xDD
      Amugy szerintem egy szinten vagyok Avril-lel xDD
      akkor itt megint jön egy kicsit kedvenc részem
      Akkor gondoltam hogy a Perverz Róka xDD (birom ezt a nevet) kombinálni fog de ugy látszik Emily sincsen más képen xDD
      Itt a kis csata Harry beindult a lányok szeme láttára akkor elkezdett vérezni az ora xD
      Oh Loui pofon vágta hát végül is mi mást tudott volna csinálni xD Akkor nem haragudott meg :O na ezen csodálkoztam :D
      És megint feljött Zayn eszt ne hiszem el huzni akarod az idegeimet ??XD
      Loui-rol az a kép elájulok!!:D
      Igazábol rajta van a kép a laptopon csak nem gyakran járok a fényképek közt xD
      "Szeretlek" mondta és megcsókolta
      IMÁDOM
      És most ennél a résznél tartok oh tényleg jó volt a BSE nekem az volt a kedvencem ahogyan mondta Harry vagy Marcel kinek ,hogy tetszik "Leeroy hüm" ott beszartam az a kedvenc részem ááá ja meg amikor bejön Leeroy és mondja PER-FECT igen Liam PER-FECT de amilyen képet vágtak xDD mindegy
      ja és itt is kitaszed a rendszeres olvasokat ja és gyorsan kövit kiváncsi vagyok Zayn mi a szart csinált :D
      enyi lenne
      két részbe tudtam a komit irni mert nem engedte egybe tuléptem a négyszáz valamenyi szot xDD

      Törlés
    2. aszem most tényleg marha huszut irtam :OOO ja és ha nem nagy gond akkor olvasd el mind a két komit émn is irtam egy fejezetett ez most sokkal több xDD

      Törlés
    3. szia!
      te amikor meg láttam a komikat, olyan felyet vágtam mint a fiúk a klipben mikor Leeroy megjelenikXD amugy nekem is az a kedvenc részem, imádom ezt a "PER-FECT" meg is tanultam a "mestertöl"XD amugy örülök hogy tetszett, és hogy majd nem mindegyik (vagy mindegyik9 részben volt ami tetszett :) te jó ég, meg atláltam az élő Avrilt!!:OXD am nekem is hasonlo a perverz égiszintem:3 és amugy tudom hogy mejik blogrol bezsél ,IMÁDTAM!! magamban elküldtem a picsába a csajt (nem tudom hogy miért töröltele,na de..na!)(de ha valamirosz történt akkor ,bocsánat neki). Ha akarsz lehet a tanuja egyiköjüknekXd (egy elrejtett uncsitesó? hm..?*fel-le mozgatja a szemöldökét* amugy nem rosz helyen tapintgatsz...:3 amugy örülök hogy érdekel mitt tett Zayn, (meg mondom öszintén úgy kezdtem irni ezt a sztorit hogy azt találtam ki leg elöször hogy mitt tett XD) és igen nem mondom meg! *sátáni kacaj* lassan majd meg tudod..igérem:D elöször mág meg kell jellenie :) (de nem csak ö fog meg jelleni...:3Xd) amugy tényleg azt hitted hogy Lou vagy harry szülte??XD olyanokat hallotam már hoyg " azt hittem Louis lesz az apja." de ilyet még nem XD ez tetszik!:)am szerintem te is rájöttél hogy Niall nem kajét keresett...most tényleg, ha az óvszeres soron keresgél akkor mit kereshet? (kicsit se vok cinikus,boci(ez nálam a bocsánat:D) amuyg anyit el mondok neked (mert már amuyg se fontos, és ugyse jötettek volna rá a sztori alapján), Niall Louist vonszolta maga után, és igazábol , Lou-nak és Harry-nek akart venni,óvszert meg síkositott amolyan....baráti ajándéknakXD (ez járt a fejemben mikor irtam).és még egy kisit vissza Zaynre, ha majd meg tudod hogy mit csinált( sztem 12-13 az egyik ben benne lesz,de nem bisztos ,ezért kérlek ne éld bele magad anyira,oké?) akkor kérlek, ne gyilkoljon meg senki!!(mostanában, már régota ilyenek vannak az agyamba, és nem fogom átirni!) meg lezs majd egy olyan amin sztem kihagy egy ütemet pár ember szive dobbanűása (ezt jolmeg mondtamxd) köszönöm hogy irál, és nyugodtan irj amenynit csak akarsz, szeretek olvasni:d és azt is szeretem ha az emberek oldogok (ez elég hippi szövegvolt, upsz..) boci,ha értelmt len lett, és még valami: ÚRISTEN EZ HOSSZABB LETT MINT AZ EDDIG MEGLÁVÖ SZTORI!!:SXD és már rajta vagyok a feliratkozos izén (kértem segitséget..nem szégyen:p) és örülök hoyg eníire tetszik , és gondold meg az ajánlatott (az elrejtett anucsitasora, aki tanuéesz lehetsz te ha akarsz(meg tetszett ez az ötltXD) de csak az esküvönáél lenne benne). oké? még egyszer köszönöm a "rövid" véleményed.
      u.i: ne sértögy meg, de én azért mondtam Eleanor-ra hogy "hárpia" mert ez jutott eszembe, és mert nem bnagon birom.öszintén inkább Larry:s
      na pápá

      Törlés
    4. Jól van na én komolyan azt hittem a blog után már azt is elhiszem ,hogy bejelentik a rádioba: Figyelem Larry él és Louis gyereket vár xDD
      én azon gondolkoztam mit tett Zayn azért nem akartam leírni *perverz fej* xDD
      ja és lehet Louis tanúja ő a kedvencem *kiskutya szem* xDD
      Niall de kedves xDD ja és én is azt veszeknekik jól teljen a nász út xDD
      már nagyon vároma kövit most már komentbe nem történetett fogok irni remélhetöleg xDD

      Törlés
    5. ja most nézem egy Larry-s oldalt és láttam a képet ,hogy Harra fogja az ablakot akkor Louis hátán kéz nyomok akkor Harry nem tud leülni semmi roszra nem gondolonk mi igaz ;) XĐĐĐĐ

      Törlés
    6. XD rosz aki roszra gondol,de hülye aki nem:D én hülye is vagyok, meg mindenröl rosz jut eszembe( érted mire gondolok)*perverz fej*
      amugy elmondod hogy miaz amire gondoltál hogy csinált Zayn? az levágtam hoyg +18-asXd de ugy konkrétan? *rohadt kiváncsi egy fáncsi*
      akkor oké, meg van beszélve , az esküvön meg jelinik Louis uncsitesoja is (azaz te). Hm...vajopnn menyi óvszert meg ehez hasonlo dolgokat kapnak?:3 *perverz gondolkodás mod: bekapcs*XD am tényleg vannak olyan képek?:o

      Törlés
    7. Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.

      Törlés
    8. ja és itt a link ahoz amit: meséltem https://www.facebook.com/photo.php?fbid=395132883924480&set=a.352601594844276.1073741828.352295221541580&type=1&relevant_count=1
      ha van face-d kihozza xDD (gondolom van xD)

      Törlés
    9. AZTA MOCSKOS KURVA MINDENIT Xd (bocsi , de ez jutott eszembe elöszörXD)
      te a vesémbe látsz??o.O *de piszt..ez titok;) )

      Törlés
    10. jah ,igen van köszo szépen XD és van felirat kozos szarság (nem si olyan nehéz :O xd) mindkettöben van :)

      Törlés
    11. most komoly eltaláltam de attol még kérlek írd le vagy töröljem a komit vagy töröld és akkor tudod írni és akkor nem tudják meg

      Törlés
    12. ja és feliratkoztam mind a kettöbe ?))

      Törlés
    13. jo akkor törlöm ,de nagyon ügyivagy ....mehetsz lottopzniXD

      Törlés
    14. oké megyek lehet lesz ötösöm xDD

      Törlés
    15. ha ötlet kell az eskövöhöz ajálom ezt nem akarok beleszolni mert igy tökéletes ahogyan irod csak egy oldalon találtam http://www.youtube.com/watch?annotation_id=annotation_3752729117&feature=iv&src_vid=SYZb13eOW38&v=bPXPAwSXKgI

      Törlés
    16. köszönöm szépen, hogy segitesz :D már kb. meg van hogy hogy lesz (de nem most ,de probálom nem el húzni) amugy elolvastam a blogod a fura szerelem-et, tetszetös :D és modok valamit : tökre meg kedveltelek Xd (ha zavar akkor nem kell foglalkozni vele:p).

      Törlés
    17. am meg néztem amit mondtál( a Louis hátán kéznyom, meg harry nem tud leülniXD) XD hát az...iiiiiiXD

      Törlés
    18. nm:)) akkor még várhatok rá:DD látam ,hogy komiztál :D és örülök ,hogy tetszik aszem most irom a kövit de ha feliratkozol akkor ugy is látni fogod amugy ha nem gond akkor megnéznéd a Lilo-sat is xDD az van még a szivemhez közel a többi emgcsak unatkozás xD nem muszály nem eröltetem rád :DD ja és xDD

      Törlés
  2. nézd meg neeeeee x'D ez áá XDDDDD
    http://24.media.tumblr.com/1c26a6ca1483a95ee269f2c75dc5b526/tumblr_mqk2a9DgqM1s8kreio1_250.gif

    VálaszTörlés
  3. azt akurvaXD hát ez...XD *kiröhögi a belét* XD
    am meg elolvasom, szeretem lilot:D meg mindegyikat amiben Louis vanXD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ne má én nekem is az a kedvencem azért szeretem a Larry-t akkor a Lilo-t a Nouis , akkor a Zouis-t, akkor a Zourry-t (ezt sugom : Feljegyeztem a telefonomba rövid ismertető ként xDD)

      Törlés
    2. ja és mikor lesz kövi kérlek mond ,hogy ma írj mind a kettöbe könyörgök *kutya szemek* (élöbe hatásosabbak xD)

      Törlés
    3. öszintén elmondom ebbe már elkezdtem (mivel fojton jönnek az ichletek, de mikor valmi hez közelkerülök amivel letudnám irni akkor minden kimegy a fejembölXD) meg meg mondom, ez a sztori szó szerint meg eröszakolja az agyamXd ne akrd tudni mijen részek jutnak mostanába eszembe minden lefekvés (alvás) elött! *perverz fej*XD de naogyon probálok sietni mindekttöbe

      Törlés
  4. jaj idegtépő perceket élek át ,hogy állsz a történettel ??:D
    (Amugy amikor eszed be jutt valami röviden abban a percben irde be a telodba vagy egy lapra tapasztalat xĐĐ)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. tudom. azt szoktam csinálni, csak most ez nehéz nekem kicsit mert ,...hát... vele ilyen dolgok nem szoktak történiXD (amik eddig voltak azokse, de az ment ez meg nem tom mért nem) bocsánat ha sokat kell várni,probálok sietni de nem nagyon megy. bocsánat a sok várakozásért:/

      Törlés
    2. velem se szoktak xDD egyik nap éfélbe felkeltem és egy csomó kis fecnire meg írtam négy részt xĐĐ éfélbe jött meg az ihlet :DD amugy semmi baj csak ugy kb holnapra vagy mikorra várhato pontosabban

      Törlés
    3. nekem is mindig akkor jönn az ichletXD vagy reggel.. amuyg nem tudok pontos napot mondani még seholse állok (pedig semmi nagyot nem terveztem bele..)nah mindegy , kicsit megeröszakalom az agyam és ha az sikerül akkor lehet hogy olyan....augsztus elején fog jönni (hamarabb nem:/ de probálom, de tuti nem lesz meg még most)

      Törlés
    4. lesokoltam augusztus eleje hey én addig meg halok gondolom a másikba késöbb petig az is szupi kiváncsi vagyok ott is mi történik még ennél rosszab

      Törlés
    5. nyugi az sajnos nincs messze:/ (csak azért sajnos mert akkor nem soká kezdödik a hülye dzsedva :p (vagyi s suli,az a dzsedva^^))
      a rész majd megleeht higy meg probálom ma vagy holnap meg csinálni (monjuk napok ota probálom,de nem megy TToTT (ez nem tom miakana lennixd)) amint kész rögtön fel is rakom ,de lehet hogy rövidlesz, ez a mondandom lényege..

      Törlés
    6. nem baj ha rövid :]] én csak kövit akarok de azért ne egy sorors legyen XDD

      Törlés
    7. óóóóóóóóó, pedig azt akartam :oXd

      Törlés
    8. XDD ne szívas mert a végén még beveszem :P XDD
      amugy nem tudod ki szedni a kodott mert nagyon cseszi a szemem meg kb a tizedikre találom el. Ja és ha érdekel még akkor raktam fel kövit a Larry-s blogba a Lilo-sba meg most írom :DD

      Törlés
    9. jó nem szivatlak:P amugy eltaláltad nem tudom leszedni XD bocsi ,de rohadtul nem értek ezekhez. és érdekel ám!:D

      Törlés
    10. Ugye már elkezdted mert elvonási tüneteim vannak bocs ,hogy állandóan nyagatlak csak marhára egyedi a blogod ez alatt ezt értem ,hogy nagyon szupi és az egyediekre mászni tudok szóval bocsi remélem beleksztél mert ha nem meglátogatlak és addig fogod énekelni a Gumi macit még kész nem lesz :DD ja és amugy a másikba mikor lesz mert azt is nagyon imádom bocs ,hogy ide írom de akkor már ne keljen száz kodot megfejtenem ne nagyon szeretem :D meg a hülyeségeimmel is csak egy helyen akarlak nyagatni de mert kicsáncsi vagyok a másik storyra is ,hogyan tudsz te ilyeneket kitalálni ??XD amugy mi rosszabb történne anál ,hogy lefejelte mert ezért már marhára izgulok áááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááá mind akét blogba gyors kövit mert megyek és énekelni fogod a Gumi macit XDD még egyszer bocs ,hogy untatlak ja és ,hogy nyagatlak és ,hogy nem a másik bloghoz komiztam a végét xDD

      Törlés
    11. meg már mind a kettő blogod-ról van egy csomo könyv jelző (agy minek hivják) anyiszor befrissitettem mind a kettöt jaj adig én is regényelek ,hogy kiverjem a fejemből a blogot de nem megy :// kérlek lélekjelet :DD

      Törlés
  5. NE NE NE NE NE NE NE terd volt ,hogy Harry terhes XDD twiteren egyszerre az a blog jutott eszembe és ez xDD itt a kép : https://www.facebook.com/photo.php?fbid=680754601938774&set=a.450996431581260.119768.450929711587932&type=1&relevant_count=1

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. he??? ezt nem értemXD jahhh..hogy harry terhes...HE? O.o
      am nem nyaggatsz nyugi és igen már belekezdtem (ilyen közepes kb.)és kb. várható leg késöbb 4.ére (mert az a baj hogy nem tudok rövidet irniXD és ha egyszer valami eszembe jut azt már nem tudom onnan ki üznixd boci) ,de probálok mindenkit kárpotolni egy kis perverz kedéssel( tényleg nagyon kicsivel (ha a fenék fogdosás perverznek számit...))
      amugy nekem kell énekelni a gumimacit? jó van ,de te jársz rosszúl:P am a másikba is elkezdtem ,de az nagyon késön leszmég meg (egymondatot irtam eddig -.-")(jóvan az, mit vártok egy 13 éves töl?! :P)
      am ez most nagyon neked szól ez a kérdés: KI AKAR LEUGRANI A HIDRÓL??!! ki?ki?ki?ki?ki?ki? elöször azt hittem Lou,de ha nem...akkor mégis ki??
      ezt most vissza kaptam :P
      amuyg nem tudom hogy tudok ilyeneket kitalálni, kiskoromban is folyton ilyen fantáziáim voltak (persze nem Larry ,meg meleg pasikXD ionkébb szuper erövel lendelkezö micimackókXD) és nem fárasztasz egyáltalán:D birom a (bocsi) hülyéket, én is vagyok:p

      Törlés
    2. Az volt a trend mert megint gondolom vitatkoztak a Larry vs. Eluonor Shipperek xD (amuyg az is kint volt ,hogy Eleanor terhes xD) jaj de jó nem sokára kövi zene füleimnek ok kár potolhatsz Gumi maci-ról csak anyi ha örült vagyok azt hallgatom xDD és pont azt hallgatam és énekeltem (szegény szomszéd XD) amugy én is 13 vagyok pacsi. :DD a hídról hát tudod .............NEM MONDOM EL hahahahha gonosz vagyok amugy arrol a hídról ahová Liam ment onan senki sem akkar leugra enyit elmondok. :DD ja az érdekes lenne 7 évesen azon gonolkozni milyen jó Larry-éknek ??XD én amugy amikor kicsi voltam arrol gondolkoztam miért nem lehetek varázsló vagy sellö de a legföbb álmom miért nem lehetek POWER RAINGERS (aszem igy kell irni) mindig a kék raingers akartam lenni de most már persze nem :P sellő meg azért akartam lenni mert néztem a h2o és megtetszet benne Will vagy hogyan hívják és azért :PP XDD enyit az életemrőlXD

      Törlés
    3. olvastam vissza a blogot de komoly ha pl.mint Avril-nél meg Harry-nél amikor Louisról nézték a képet és elkezdett vérezni az oruk ez a vakoságban is megtörténhet mert én olvastam már zázadszora vissza és elkezdett annál a résznél vérzni az orom ez most a valoságban is megtörténhet ???XD vagy csak véletlen egybe esés

      Törlés
    4. kis koromban én is Power Rangers akartam lenni, de a rózsaszin (am fogalmamsincs mirét, és hoyg hoyg kell le irni) *pacsi vissza adva*
      jó meg értettem, de ha Louisnak egy haja szála is meg görbül esküszüm halálra dobállak gumicukorral,söt, SAVANYÚ GUMICUKORRAL!! *sátáni kacaj*
      ez hülyén fog hangzani (mert én is néztem a H2o-t, Ricki-t imádtam) ,de ki az a Will? nem emlékszem rá XD hm......lehet mind kettö is:) mondjuk (ez nem tom hogy fog hangzani) akkor is elkezdhet vérezni valakinek az orra ha nézvalakit hogy pl.rá izgult, (na jó...ez túúúúúl tudososan hangzikXD) tényleg vérezni kezdett az orrod??? fura én vagy orákis néztem a kápet (ahogy gondolkodtam a sztorin) és egy kicsit se kezdett vérezniXD (ha a hátsólyárol lenne kép akkor mi történne??? hm....*elgondolkozik*)
      am még valami utoljára, a gumi maci dal nem akar el tünni a fejem böl!! "valaki" bele ültettexd

      Törlés
    5. De jó akkor nem csak én vagyok elme rogyant már bocs xDD ne ne dobálj meg én savanyu gumi cukorba fogok meghalni-.ááááááááááááááá segitség xDD H2o én is nézem a Will az akkor gondolom még nem láttad a második évadott az hogy Emma (ő volt az én kedvencem de most már Bella :33 xd) elutazott és nyár végén jött Bella a képbe akkor jött az a vizi szörny megminden és ott jöttek rá ,hogy Bella is sellö amikor Rickit vagy Rikkit na azt nem tudom leirni elakarta rabolni a vizi szörny és igy hárman barátok lettek. És akkor jött Will aki Bella pasija lesz a végén és a vége a legjobb :33 a meteorit száguld a föld felé és elöjön egy legenda valami Éva megmentette a világott régebben ugy ettől az östököstöl és meghallt :(( és akkor már betért az östökös a légkörbe Bella haza akarta küldeni Rikki-t és Cleot (aszem igy kell írni) mert ugy Éva onann származik ahonan Bella és akkor gondolta igy ő menti meg a világott de a két lány nem hagyta ott és hárman megmentették a világott ja és Will tudja ,hogy mind a hármuk sellő ja és Rikki és nem jott aszembe az akivel járt igen árt mert szakitottak nah kb enyi xD

      Törlés
    6. megirjam a kövit mert látom nagyon izgulsz

      Törlés
    7. óóóóóóóóóóóóóóóóh meg világosúltam :O amugy már tudom miröl beszélsz, néhányszor meg néztem mert nekem emma nélkül nem volt az igazi :/
      aaaaaaazzzzztaaaaaa *0*
      tudok várni,de..........ÍRD!! (én is beszállok a sürgetésbeXD)
      am a fura szerelemben (boci hogy nem oda irom de lusta vagyok) imádom Emily új haját :DD és a ruhák amiket Louis válogat..áwh (jó izlése van megkell hagyni:3) és kinyirtad a rokonát....gonosz! :'( és...és..és.... Olyan jó hogy folyton egy más szájában vannakXD hm..hm..XD jjjjjjjóóóóóóó be fejeztem xd

      Törlés
    8. és a fura szerelem-nek a hátterét imádom:D az az egyik kedvenc képem a rajzolotol:) (egyik barinöm meg rajzolta nekem:D)

      Törlés
    9. Jaj írom hát és nem vagyok gonosz de még megfog halni egy ember a bandából (1D)ezt megsugom neked és örülök ,hogy tetszik a hátér :DD én rajzoltam egy ilyent de szer lett emlitére se mélto xDD

      Törlés
    10. aszem én is megutáltam Eleanort mert a Shippereket tinipicsáknak nevezte :OO akkor ő mi?:D

      Törlés
    11. melyikben?? a földre szált anygalban (bocs ha roszul irtam)? jjjjjjjaaaaaaaaajjjjjj most izgulokXD 1.mivel nemtom mejikben, 2.rohadtul kiváncsi fáncsi vagyok hogy ki, 3.és hogy miért.
      jaj én is probáltam (mondjuk konkrétan nem ezt) és abban harry kancsal lett ,louis meg....Louis viszonlag normális lettxd (az is ilyen punk,flower izésxd....most hzoyg meg nézem ...lou seggét eltaláltam Xd:3)*büszke fej*:)

      Törlés
    12. Amugy rossz hidra ment Liam :O
      A földre szállt angyalba kérlek ne dobálj meg Savanyú Gumi macival
      A fura szerelemben megfog halni egy 1D tag de ez csak sugom ;)

      Törlés
    13. hol találtad el Louis seggét ??XD

      Törlés
    14. jajajaajjajjajajajajajajajajajjajaajjaja ,a sirba viszelXD
      már alig várom azt a résztxd (húú,de kedves vagyok).
      egy rajzban ,találtammel az icipici kis fenekétXD

      Törlés
    15. amugy fent a földre szállt angyalba a kövi

      Törlés
    16. tudom hagytam hozzá üzit:)

      Törlés
    17. látom már :DD ja és inkább édes gumi cukor kell ja és holnap hozom a kövit és a számba dobd a gumi cukrott :DD

      Törlés
    18. azért!!! :)
      NAGYRA TÁSTD, MOND "ÁÁÁÁ", JÖN A GUMI CUKOR ROHAM!!:D *dobálja a gumicukrot, ami SAVANYÚ!!* hahahahahahahha!Xd

      Törlés
    19. De jó nekem amugy Louis szerinted az egyik föszereplő már az őtödik részbe meghalna ??XD :OO

      Törlés
    20. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés
    21. kinézem belöled ahogy eddig olvastam ezeket, kibirom nézni belöled hogy meg tennéd(már bocs).

      Törlés
    22. kérlek már nem birom hozzál kövit (és most nézd csak te miattad és blogod miatt szarakodok itt a koddal):D

      Törlés
    23. ZSUZSI!! No para, no para! igyekszem ,de......perpill most is irom XD tudopd mennyi minden jut eszembe?! (nem sok minden, de aztán bum..jön az ichlet bomba...aztán mikor gép vagy papir kerül elém akkor meg elfelejtem -.-" ) uristen ,meg tisztelve érzem magam *0*
      válétozás van a terven...lehet hogy nem lesz meg 4 edikére......(nem lesz valami nagyszám, de aza gond hogy nincs ichlet, vagy nem vagyok semmi közelében , vagy épp alszok mint a tej és akkor jön meg az ichlet és akkoör persze hogy inkább a pihe puha ágyikot választom *-*) na de a lényeg hogy probálom gyorsan meg irni, és ha rosz lesz akkor ezer bocánatot kérek és még vissza uis dobálhatsz gumicukorral, oké? áll az alkú? (ha ez egyáltalán az?)

      Törlés
    24. bakker én komolyan mondom eveszem az ágyad és amig meg nem írod énekelni fogod a Gumi macit :ĐĐĐ

      Törlés
    25. na ne! csak az ágyikom nnnnnnneeeeeeeeeee!!! bármit meg teszek csak azt ne!XD

      Törlés
    26. írj kövit akkor megmarad XDD

      Törlés
    27. amugy elküldhetnéd öket hotelba az volt az ezelöttei kod hogy Hotel 69 XDD

      Törlés
    28. mocskos játékot játszol mr.!! vagy mrs.!
      és probálom irni ,de az ágyikom nélkül nem fopg sikerülni (nem tom mirét, de imádom ugy hogy nem vihated el!!XD)
      öööööööööööö....khm..khm-- kicsit se perverz ez a kod!XD
      hm...szereti a "69"-es pozt?:3XD

      Törlés
    29. Elkapta a vírust a blog TÖLED XDDD én nem tehetek róla ha ezt írta ki most nem hibáztam el XDD ha megölnék valakit a Fura szerelem-ből akkor is olvasnád?? :O XDD

      Törlés
    30. miaz hoyg tölem kapta el??!XD
      olvas nám ......ugye nem harryt vagy Louist, vagy az emily csajt, vagy zaynt? jaj meg rémisztesz XD és most izgulok...

      Törlés
    31. jaj nem kéne most komiznom mert pont bűvös szám van és a te komid XDD ugy hogy töled kapta el :P XD ja és pont felsoroltad a nevét de többet nem mondok :DD gonosz vagyok hahhahah

      Törlés
  6. melegen ajanlom ma legzen resz
    ja ha nem ismernel fel akkor Zsuzsi lennek

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nekem még mindig a bűvös számot adja kiXD (most mér nem fogja:p)
      jaj ne csináld már!! jó van titkolozcsak!:P de meg ismétlem magam , ha Lou nak csak egy halya szála is meg görbül akkormegdobállak savanyú gumicukorral, de ha nem nyirodki akkor felhivom a One direction és mind adnak neked egy puszit!xd (na igy gyilkolásszál:P)(jó nemvagyok komplet) és igen gonoszvagy!
      nem tudom hogy mikorra várhato...de megprobálomm mára össze hozni,de kétlem hogy sikerülne.... amugy tudom hogy zsuzsi vagy

      Törlés
    2. Honan tudod te te egy VarazsLou vagy amugy meg sokadik reszbe fog meghalni es nem Louis. Ne ma akkor en se irok kovit

      Törlés
    3. nah végre tudok ékezetett írni de ne már légyszi ha kevés van akkor is ragd fel persze eddig folyamatosan raktad fel amikor meg egy hülye lány (az én lennék) rátalál akkor persze huzod :DD /bedurciztam/ amugy most azért is huzni fogom az én blogom is írok kövit de ...... izgulhatsz :P
      Igen gonosz vagyok,
      Kövit akarok.
      /két soros vers enyi telik tölem :ĐĐ/
      na de azt a keveset is rakd fel

      Törlés
  7. Neeeeeeeeeeeeeeeee :'''D most már nézhetjük a h2o XDDD
    https://www.facebook.com/photo.php?fbid=650402541651344&set=a.478077598883840.116086.478053615552905&type=1&relevant_count=1&ref=nf

    VálaszTörlés
  8. majd ha vissza érsz mert gondolom nyaralsz csak nem jelentetted be nekem :P XD akkor olvashatsz még egy Larrys blogot nyitottam :DD tesék : http://iloveyoumybestfrienddd.blogspot.hu/ :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szia,meg tudtad a titkom, igen egy varázsLou vagyok :O *szinpadiasan a szája eé kapja a kezét* és már van egy sejésem hogy ki fog meg halni....
      régebben is húztam , mert akkor ugy voltam vele hogy senkit se érdekel ugy hogy mindegy mikor lesz, de most meg azért húzom mret látom hogy érdekel és hogy izgul egy kicsitXD jo ezt most vissza kapom :'( izgulnmi is fogok:P igen tényleg gonoszvagy:P és nem kétsoroslesz...majd megh látom....(most kitaláltam valamit és amidg belenem irom addig nem tudok meg nyugodni és addig még rész se éesz).
      áááááááááááááááá..XD niall nek jól áll a hosszu barna hajXD és a sellöfarokXD
      elolvastam és.......és......hogy is mondjam.......IMÁDOM!!!!!!<3 imádlak, imádlak,imádlakXD Harry többet is tapizhatná Lout XD hiihhihihi
      és a leg végére hagyott válasz: sajnálom ,de nem ,nem nyaralni voltam ,ha nem napokig nem volt internet!! (nagyon szörnyü volt :'( ez egy trauma, egy mély trauma).

      Törlés
    2. Amugy nem Loui nem Harry és nem Emily fog meghallni akkor már csak egy választásod van tesék elmodtam XD én is imádlak (mint barátot ) te perverz XD huh itt még mit lesznek majd meglátod nagyon megragadott az ihlet szoval jönni fognak a részek lehet ma de nem tom mert eddig életem legrosszab másodiknapja :cc (hiányzik :cc) haha xx

      Törlés
    3. hah? zayn?:( jaj ne!! (én Emily-t tippeltem, na jo én se megyek lottozni xd) hihi,tudom hogy az vagyok ^^ ,ragadjon csak meg és szülesennek meg azok a csodás és perverz (na lécci legalább egy rész legyen már nagyon-nagyon-nagyon-nagyon-nagyon-nagyon perverz,lécciiiiii *lebigyeszti az alsóajkát, és boci szemekkel néz*)(vagy legalább legyen benne perverz ség llllllééééééééééécccccccciiiiii *még mindig úgy néz rád*) mindegy mikor jönek ,a lényeg hogy ne legyenek egy szavasak xd
      második leg rosszabb nap? szegénykém....ha szabad kérdeznem , mitörténk? (ha ilyen nagyon magán életi ,és nem szivesen beszélsz róla, akkor emg értem hogy nem válaszol, sőt, ha nem akarsz akkor nem kell válaszolnod, meg értem :) ,nem eröltetem rád azt amit nem akarsz vagy ami rosz.)

      Törlés
    4. jó megprobálok perverzebb részt , amugy szereted Zouis-t ?? ja és nem tom ugyse hinnél nekem meg minden meghülyének néznél mondjuk valami mege.. jaj mind egy nem akarom elszólni magam de ha gondolod face-n bejelölhetsz haha xx :cc

      Törlés
    5. oké jó probálkozást:) szeretem-e Zouist? hát.......AZ A MÁSIK FÖ KEDVENC PÁROSOM:D imádom a kis drágákat:D jaj ,na én mindenkinek hiszen és nem néznélek hülyének :) asszem meg találtalak facebookon ,am nekem nyugodtan mondhatod ami a szivedet nyomja (lelki szemetes láda vagyok másod állásba:D)
      ha nem baj akkor be ejlöllek:) csak hogy tudd ha látsz egy embert akinek a monogramja K.P (mivel nem szeretném hogy mindenki meg tudja az egész nevem) és a képen neon rozsaszin polóban van és hülye fejet vág (csücsöriteni probáltam de a fotos gyorsan fotozott -.-") és egy lány és egy fiú között ül akkor az én leszek, csak hogy ne ijedj meg az ijesztö pofámtol:)

      Törlés
  9. tényleg akkor megnyugodtam de ez még titok ;) igen megtaláltál köszi majd ha fent leszel írj rám köszi szerintem jó a profilod haha xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. huh...titkok: a kici faszom van már tele velükXD!
      és ó köszönöm :)a tied se rosz:)

      Törlés