2013. augusztus 14., szerda

nem rész ,de kérlek olvasd el

Sziasztok, megint én vagyok, csak meg szeretnélek kérni titeket hoyg aki szereten az iratkozzon fel nyugodtan, vagy irjon komi, és kérlek  szavazatok (mert inditotam egy szavazást és érdekel a véleményetek) bocsi hoyg elvettem az időtök , de meg köszönném ha valamejiket a 3 közül megcsinálnátok...nekem sokat jelentene:) hisz ti adtok eröt az iráshoz, hát hogyne érdekelne a véleményetek?!:DD ugy hogy várom a véleményeket:D  és (ha jól csináltam) akkor az is tud komit irni akinek nincs fiókja:)
pápá

2 megjegyzés:

  1. Szia! Angel vagyok az egyik olvasód és nagyon szeretem ezt a blogot. Szerintem aranyos :P Csak így tovább kövit!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szia, köszi hogy komiztál és hoyg szereted az oldalt:) köszi:3 és megitn köszi ,lesz amint meg lesz(ez értelemsXD)

      Törlés