2013. augusztus 27., kedd

Úram isten! 2.díj *-*!!!!!

Atya gatya!XD még se lehetek olyan szörnyű, hisz kaptam még egy díjat!!!!:DXD  
Köszönöm szépen a 2.díjam Orsi<3*-*<3 (boci ha hülyén irtam.)!!

Szabályok:
11 dolog rólam.

11 válasz
11 kérdés
11 bloggernek tovább küldöm

 


 
 11.dolog rólam:
 
 1.barna a hajam
 2.barna a szemem
 3.szemüveges vagyok:P
4.nem várom a sulit! (de szerintem senki se)
5.imádom ezt a dalt!!  és ezt is!
6.Már kb. megvan a fejemben az egész sztoriXD (és remélhetőleg nem fogtok bolondnak nézniXD)
7.szerintem már mondtam ,de konkrétan leszarom ,13 éves vagyok,de holnap (azaz 28.-án) lesz a szülinapomXD:Pés be vagyok zsongva!!
8.3 szerelmem van: 1.a srác akivel járokXD:S ,2.a pizza ,3.anuykám házilagos gyümölcs tortája!(szedres *-*)
9.imádom a szedret:DD
10. hát...."kicsit" perverz vagyokXD (zsuzsi tudja menyire "kicsit"XD)
11.nem jut eszembe ide semmiXD....ja de!! sokan azt mondják barátságos vagyok:)

 


11.válasz:

1.Kivel járnál az 1D-ből?
milyen kérdés ez...egyértelmű:Louis!!!!

2.Melyik a kedvenc bromanced?
hát kettő van: Larry és Zouis:D

3.Mit ennél ha csak egy dolgot ehetnél életed végéig?
huh..nehéz döntés....Pizza vagy kínai....az egyiket:)

4.Mi kedvenc színed?
fekete-rózsaszín:P

5.Szereted a csokit?*-*
szeretem-e?...IMÁDOM!!<3


6.Szeretsz hülyülni?(értelmes kérdés az értelmetlen értelmestől)
szeretek:D (a záró jeles nagyon értelmesXD)

7.Szereted a sulit? (várj, kitalálom...NEM!)
azta...te egy varázsLou vagy?!*0* potn erre gondoltamXD

8.Mi a kedvenc virágod?
hát....nem nagyon szeretem a virágokat...de a CseresznyeFa virágát imádom:) olyan gyönyörű:)

9.Mi a kedvenc állatod?
ÉNxd  (amugy a malac:OXD...rajtam kívül)

10.Niall vagy Harry baby?
NIALL!!!.....nem szeretem Harry-t....(mégis ő az egyik fő szereplő XD)

11.Szeretnél lovagolni egy zsiráfon?
igeeeeeen! Főleg ha szín váltós XD*-*

11.kérdés:

1.Szereted az animéket/mangákat?
2.Melyik 1D taggal mennél el Disneyland-be?
3.képzeld el: Sétálsz egy folyóson, látsz egy ajtót,benyitsz, és azt látod hogy a kedvenc Bromance-d, nyagban falja egymást az ágyon.....Mit csinálnál?
4.Ha választhatnál egy szuper erőt mi lenne az?
5.Superman vagy Batman?
6.Mióta írsz blogot?
7.Hány blogod van?
8.Mit csinálnál ha találkoznál Baby Lux-al?
9.Tudod ki az az Adam Lambert?
10.kedven édesség?
11.Az olvasottak alapján ,tudnál engem jellemezni egy szóval? ha igen mi lenne az?


11.blogger akinek tovább küldöm:

1.Angel Dark 
2.RoseGirl és Bea Styles 
3.Boo (bocsi a három szöget nem birtam oda rakni:( )
4.Gabii

Most csak enyit tudtam össze szedni :/


 







 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése