2013. április 26., péntek

2.rész


 

Nagyon le sokkolodtam.Az egyik férfi lehet hogy az apám? Akit évek ota keresek megállás nélkül? Hogy lehet hogy a gyerekkori képem mögött volt ez a foto,hisz régen is levertem párszor,de akkor sose volt benne ,akkor most hogyan? Nagy levegöt vettem és lassan kifujtam,meg kell nyugodnom! Avrille néztem aki az arcomat fürkészte.Lassan elöre léptem egyet,aztán még egyet ,ezt addig csináltam mig a konyhába nem értem (Avriller a nyomomban), ahol anyu még mindig szomoruan bámulta a padlot.Mikor észrevette hogy vissza jöttünk felkapta a fejét és minket nézett.Még mindig sirt egy kicsit .Lassan oda totyogtam anyumellé és meg öleltem,meg lepödött de vissza ölelt.Halkan bocsánatot kértem,mert nem volt eröm hangosabban beszélni.Meg simogatta az arcom,és egy ojan "minden-rendben-ne-agodj" mosolyal fürkészte az arcom.Én meg csak a kezemben lévö képet néztem.Mikor észrevette hogy valamit nagyon nézek a kezemben oda nézett és kistányér nagyságuak lettek a szemei a döbbenettöl.

Eröt vettem magamon és meg szolaltam:

-Kik ezek a képen,anyu? Rajta van az apám?-a végét már szinte suttogtam,tul sok volt ez egy napra,de ha már közelebb kerültem ennyivel is az apámhoz ,akkor már mindent eltudok viselni.Anyu lassan bolintot egyet,és elengedet az ölelésböl,és a mellete lévö kétszékre mutatot hogy én és Avril üljünkle amit meg is csináltunk.Erre anya fel állt ,és a konyhapult felément,ott kinyitotta az egyik szekrényt ,és kivett egy vastag kis füzet félét amit nem nagyon láttam hogy micsoda.Vissza sétált hozzánk és elénk rakta ,miröl kiderült hogy egy foto album.Félve néztem egyszer anyura egyszer meg az albumra,mire egy kezet éreztem a vállamon aminek a tulajdonosa barátnöm volt ki bisztatoan mosolygott.Nagy levegöt vettem és ovatosan bele lapoztam a kis könyvbe.Az elsö dolog amit kiszurtam az egy kép volt amin anyut vettem észre ,de ott még fiatal volt (kb.ojan velem egy idös lehetett) és állt mellete egy férfi  akinek göndör fürtjei ,és zöld szemei voltak,és egymást ölelték át. Ez a férfi volt a képen amit találtunk! Anyura kaptam a tekintetem és ö csak halványan mosolygott a kép láttán.Aztán nyugodtan meg szolalt:

-Akivel a képen vagyok az az egyik legjobb barátom volt,Harry Styles.-mosolyodott el -Általános ota ismertem, mindig együtt logtunk,senki se tudott minket szét választani, ojanok voltunk kb. mint ti.-halkan fel nevetett, ezen mi is el mosolyodtunk,és Avriller egymásra néztünk.Mindketten visza néztünk anyura hogy fojtassa, amit meg is csinált.-De egyszer amikor elmentünk pár barátunkkal bulizni,mindketten nagyon ki ütöttük magunkat ,és ennek köszönhetöen kicsit jobban"össze melegedtünk".Egyikünk se emlékezett semmire se ,de föleg arra nem hogy hol vagyunk és hogy mit csináltunk este (mondjuk nem kellet találgatozni).Letisztáztuk hogy ezt többé sose csináljuk mert egyikünk se akarta kockáztatni a barátságunkat.De sajnos meg történt az amitöl nagyon féltem....bele szerettem és mint késöbb kiderült terhes lettem veled.-itt rám nézet.-Mindketten meg ijedtünk ,nem tudtuk mit kezdjünk egy gyerekkel mert  egyikünk se akart gyereket 17 évesen,de elvetettni meg föképp nem! Mig terhes voltam egész idö alatt ott volt velem ,segitet,de egy idö után még jobban bele szerettem és ezt be is vallotam neki.Ám amit  mondott attol megértettem hogy nem lehet nála esélyem.....-itt abba hagyta.Vajon mit mondot?

-És....mit mondott?-félénken néztem rá.

-"Köszönöm,hogy el mondtad az érzéseid ,de köztünk sose lehetne semmi...én szeretlek,de nem szerelmileg,azt a helyet már más foglalja el a szivemben...sajnálom."-idézte anyu ,halványan mosolyogva.

-Azt el mondta hogy kit szeretett?-tért észhez Avril.Egyszerre néztünk az emlitettre,miközben anyu kicsit szomorkásan el mosolyodott,és meg rázta  a fejét.Kicsit csalodottak voltunk tudni szerettük volna hogy kivolt az a nö  ,ám ekkor anya meg szolalt:

-Igaz hogy nem mondta el a nevét,de én mégis meg tudtam,a saját szemeim mondták el nekem.

-És hogy hivták??-egyszere kérdeztük.Anyu lehajtotta a fejét és egy képet bámult. Mindketten egyszerre kaptuk a tekintetünkket a képre ami az volt amit mi meg találtunk (mert még mindig kivolt nyitva a foto album és abban is vannak képek), de most anyu a másik férfit nézte.Halkan mondott valamit,de sajnos nem értetem hogy mit. Felemelte a fejét és már halhatobban mondta "Louis Tomlinson".Igy hivják a másik férfit? De egyáltalán mért van a képen? A kimondatlan kérdéseimre választ is kaptam:

-Igen ,a képen láthato másik férfit hivják Louis Tomlinsonnak,és azért van a képen,mert ö volt Harry legjobb barátja,és ö a volt...szerelmem.-hangja nyugodt volt,de tekintete ideges. Ki gúvadtak a szemeim,Avrilé szint úgy.Na várjunk csak egy kicsit....ha jol fogtam fel amit anyu magyaráz : Volt egy legjobb barátja aki fiu volt és egy bulin véletlenül felcsinálta (bocsánat hogy igy mondom de..) és közben anyunak a volt szerelme a legjobb haverja volt? Hát...oké..mondhatni nem kicsit vagyok meglepödve.Anya ébresztett fel a gondolataimbol, ugy hogy az albumot halkan lapozgatni kezdte mintha keresne valamit.És ugy tünik az álitásom igaz volt ,mert hirtelen meg állt a lapozgatásban és kikapot egy képet az albumbol, de vajon miért? Ojan van rajta amit nem kéne látnunk/látnom? Vagy pont ellenkezöleg? Pont jokor kaptam fel a fejem.Anyu a képet amit az albumbol kivett felém nyujtotta ,de láttam hogy a másik kezében is szorongat egyet és hogy azt nem áll szándékában meg mutatni, de nekem még ez is böven elég volt...eddig. Elvettem a kezéböl és nézni kezdtem, közben Avril közelebb jött a székével is meg saját testével is hozzám és ö is a képet nézte.El mosolyodtam azon  ami a képen  volt: 5 srác  állt egymás mellet , apa (de fura még gondolatban is kimondani...) volt középen ,az egyik oldalán egy elöl felálitott  haju srác állt akinek egy menir csik volt a hajában ,és az mellet egy szintén felálitott haju srác volt de neki inkább az egész haja ugy volt meg csinálva, a másik oldalán (vagyis apának) egy nála kicsivel nagyobb fiu volt akinek nagyon de nagyon kicsire volt vágva a haja, ö mellete nem más volt mint Louis.Egy egyszerü kis kép volt de nekem nagyon tetszet mert volt aki mosolygott és volt aki hülye fejet vágott ,de ami a legjobban tetszet az az hogy fekete-fehér volt.

Hm...ezek lennének apu barátai? Az már bisztos hogy nem néztek ki roszzul ,de vajon mért nem hallotam még roluk se? Anyura néztem, aki bisztos látta értetlenkedésem ,mert megszolalt:

-Ök Harry legjobb haverjai ,Niall Horan,Zayn Malik,Liam Payne-mondta közben mosolyogva mutogatta hogy melyik fiu kicsoda.-Louist már szerintem nem kell bemutatnom.-kuncogott  halkan.Még sose láttam anyut ennyire mosolyogni,pedig mindig mosolyog ,de nem enyire!Ezek a fiuk valamit kiváltottak belöle..... Kicsit odébb néztem és meg pillantottam a nyitott foto albumban egy képet ami kicsit kiváncsivátett.Közelebb húztam magamhoz az emlitett tárgyat és elkeztem tanulmányozni: két srác (személy szerint Louis és apa (nincs kedvem Harryzni) szerepelt rajta, mindkettö rövid ujjut és sapkát viselt, csak annyi volt a különbség  hogy az egyik sapka fekete volt ,a másik meg világos barnás, meg persze a polojuk.Louis egy poharat tartott a kezében,apu meg kezét annak vállán pihentette.



Ojan mintha egy buliban készült volna. Ekkor szuszogást éreztem a nyakamnál,hátra kaptam a fejem és sikeresen lefejeltem Avrilt.Mindketten felszisszentünk a hirtelen ért ütés fájdalmátol, aztán egymásra néztünk és jol kiröhögtük egymást.Anya is jot nevetett rajtunk.Közelebb jött hozzánk és mind ketten kaptunk egy-egy gyógypuszit a homlokunkra. Anya is a képet kezdte nézegetni,elmosolyodot.Kiváncsian ránk nézet egy ojan "el-mondjam-itt-mi-volt-?" nézzésel.Erre mindketten heves bologatásba kezdtünk ,oj anyira hogy már megint sikerült le fejelnünk egymást. Anyu egy látványos szemforgatás után mosolyogva ismételte meg a puszi osztást,aztán belekezdett a mesélésbe:

-Ez a kép a 17.szülinapomon készült.A fiúk szerveztek nekem egy meglepetés bulit.-itt mégjobban elmosolyodott-Nagyon meg leptek vele,oj annyira hogy majdnem ráugrodtam Niallre (mert ö volt a leg közelebb).-elnevette magát.Ezen csak mosolyogtam, barátnöm meg már az asztalt csapkodta a nevetéstöl, mint egy nem normális (mondjuk az :D).Mikor mindenki valamenyire lenyugodott, akkor anyu fojtatta amit el kezdett:

-Nagyon jo bulit szervesztek,volt ott minden,kaja,pia,Dj,szines fények, és persze mindenki aki fontos volt nekem.Meg persze egy hatalmas torta aminek 17-es formája volt, és egy kisseb rozsaszin torta ,amit azért hoztak hogy belenyomják a fejembe,amiböl természetesen ök is kaptak.-most is nevetett, de ez inkább sátáni kacaj volt.Kezdek félni anyutol!!!-Nagyon sokan voltunk,és rengeteg ajándékot kaptam,aminek rettentöen örültem,de a legjobbat mégis a fiuktol kaptam.-mosolyodott el mégjobban(amenyire azt még lehet).Érdeklödve meredtünk rá,nagyon kiváncsi voltam mindenre!! Ekkor leült elénk és mint egy szerelmes tini lány,ugy vigyorgot és vihogott össze-vissza ,és ha jol láttam (mert össze-vissza rázta a fejét) egy kicsit el is pirult.ÚRISTENEM,MIT ADHATTTAK NEKI ??? Anyu lassan vett egy mély levegöt ,és probált meg nyugodni,ami nem nagyon akart össze jönni neki,de valahogy mégis sikerült.Elörébb hajolt az asztalra és intett a fejével hogy jöjünk mi is közelebb,mintha a világ legnagyobb titkát akarná elmondani. Engedelmesen elörébb hajultunk Avriller, szinte egyszerre.Anya elmosolyodott és meg szolalt:-.....Egy dalt.....

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése