2013. április 30., kedd

4.rész


 

-Elakadt a lélegzetem a látotaktol...-mondta anya halkan. MI TÖRTÉNT?? Értetlenül néztem Avrilre ,ö is rám , aztán mindketten ujra anyura.Le hajtott fejel üllt , szöke haja eltakarta arcát , de láttam néhány könycseppet az asztalra landolni.Megszolalt....volna ha nem akadályozza meg a telefon csörgés.Fel kapta a fejét és az emlitett tárgy felé sietett. Ezután márcsak egy "hallo?" -t hallotunk,és aztán semit.Annak a hülye telefonnak is jokor kell meg szolalnia! Mit láthatott akkor anya?Mi lehetett az ami enyire fel zaklatta?Látta mesztelenül aput, vagy Louist ,vagy mi? Sok kérdés ,de a válasz kevés. Léptekket hallottam a nappali felöl ,aztán meg láttam a hangok gazdáit is , vagyis anyut.Van egy érzésem hogy nem fogom ma megtudni hogy mit látott....nem baj legalább enyit hallotam az apámrol,ennyi is elég. Egy kezet éresztem a vállamon,arra forditottam fejem és Avril nyugodt tekinetével találtam magam szembe, aztán hangját is halhattam , mivel meg szolalt:

-Jol vagy?-halványan mosolygot, én meg csak bolintottam.-Rendben, bocsi de hazza kell mennem, már....fél 9 van!!-döbbenten nézte teloján az idöt,de nem csak ö ,én is .Fél 9 van?? Jol elbeszéltük az idöt, huh mikor is jött....ojan délkörül?? Úristen, az aztán szép.Épp indult volna a nappaliba hogy haza indulhasson, de nem birt mert meg fogtam a kezét ,mire  érdeklödve rám nézett.Én közben bámultam magam elé de miután meg untam, "tuszom"ra néztem, és halkan megszolaltam:

-Nem aludnál ma itt?-kérdeztem fáradtan,mert az voltam és szerettem volna ha itt alszik ,mert akkor bisztonságban éreztem volna magam,elmondhatnám az érzéseim amik most nagyon felgyülemlettek, és azért is mert rajta is látszott már hogy fáradt meg maradna is segiteni.Megadoan küldött nekem egy mosolyt, és bolintott egyet.Anyu a konyha pult mögül nézte végig az elöbbit, és mikor felé kaptuk a tekintetünket, akkor mosolyogva bologatot.Fel keltem a székböl, ami már nagyon kicsinálta a hátsomat! Ugy látszik a jelen lévök is észre vették mert hangos nevetésbe, nem is ,röhögésbe kezdtek. Rájuk öltöttem a nyelvem ,mint egy öt éves, de erre még jobban elkezdtek röhögni.Mire nagy nehezen meg nyugodtak, már mind a hárman hulla fáradtak voltunk, elég izgalmas volt a nap.Jo északát kivántunk anyunak, és rohantunk a szobámba,most nem vertem le semmit.Adtam valami pizsit Avrilnek és miután le zuhanyoztunk (persze külön-külön) ,lefeküdtünk aludni.

 

*másnap*

 

Reggel miután felkeltünk és jol kibeszéltük magunkat Avrilrel,nagy röhögések közepette le mentünk reggelizni.Anyu már a konyhában sürgött-forgott , hogy kész legyen a reggeli. Észrevette hogy lejöttünk, egy hatalmas mosolyal fogadott minket meg egy "jo reggelt!" tel, amit mi viszonoztunk.Pár perc mulva hatalmas nagy tál palacsinták landoltak az asztalon, és anyu is le ült mellénk , elpusztitani az "oriás szörnyeket".Avril kicsit szomorkásan nézte a "szörnyeket",mert épp most fogyozott,de én személy szerint nem tudom hogy hova akar fogyni!Biztatoan küldtem felé egy ojan "ugy-se-fogsz-el-hizni" mosolyt, mire ö szélesen el mosolyodot és egy hatalmas orditás után neki ugrott a palacsinta hegyeknek.Nagyon nevetségesen  nézett ki.Miután elpusztitottuk a reggelit, fel öltöztünk és autoba száltunk.Avrilt haza vittük,mi meg a boltba gurultunk.Amint találtunk egy parkolo helyet, szo szerint ki ugrottam az autobol, és sürgettem anyut.Hogy mért is? Egy szo......: CSOKI!! Most akcio van 6-ot vehetsz 3-áráért, muszálj feltankolnom!!  

 

Már a boltban nézelödtünk.Anyu minden sorban végig akrat menni hogy meg nézze kell-e valami még otthonra, de engem csak a csoki érdekel!! Sorba futok a sorok között ,hát ha észereveszem az éppen keresetett.Nézzük csak.....gyümölcsök = nem ......állat eledel = dehogy!.......cukrok/csokik = Á,bingo! Rögtön meg is találtam amit kerestem ,és vissza indultam anyuhoz kb.18 db csokival a kezembe.

Már vagy az összes sort étnéztem de seholse találom anyut!Itt hagyott volna? Vagy csak én vagyok ilyen béna?.......A második az igaz ,mert pont elöttem van pár méterrel odébb, és....beszélget valakivel! Meg álltam. Nem tudtam kivenni hogy kilehettet az. Háttal állt nekem,de azt azér kiszurtam hogy egy magas ,göndör haju ,fekete gatyás és dzsekis, izmos férfi. Jobban megnézve ismerös egy kicsit,de mivel nem látom az arcát igy fogalmam sincs hogy ki az,...deritsük ki!! Lassan de bisztosan (jo nem anyira bisztosan) elörébb léppkedtem, és mikor észre vettem hogy anyu erre felé kezdi forditani a fejét, meg ijedtem és rögtön be ugrottam az egyik sorba.Ugy éreztem magam mint egy nindja vagy egy kém, de nem csak éreztem ugy is viselkedtem.Ki dugtam egy kicsit a fejem ,épp hogy csak a szemem ki látszodjon és miután meg gyözödtem hogy anyu vagy a másik személy nem erre néz, meg nyugodva ki fujtam a levegöt. Várjunk csak....most miért is bujkálok egy boltban a saját anyukám elöl? Lehet hogy az ismerös ismeretlen miatt....... Ekkor egy kisseb bökés félét éreztem az oldalamban, oda kaptam a fejem és ijedtemben ugrodtam egyet.Az egyik barátnöm Emily állt elöttem, egy számomra ismeretlen mosolyal az arcán. Meg könnyebültem ,de közben féltem ettöl a mosolytol.Ekkor meg szolalt,sipikolo hangján:

-Szia , hát te mit csinálsz itt?-kémlelte az arcom azzal az ijesztö vigyorral a képén.

-Szia, ha nem látnád egy boltban vagyunk ugy hogy vásárlok.-forgattam meg a szemem. Szerettem Emilyt ,de néha nagyon idegesitett. Erre még nagyobb lett a vigyora, és mokásan meg rázta a fejét.

-Ezt én is gondoltam, nem vagyok ijen hülye.Ugy értem hogy ITT?!- magyarázta.Fogalmam sincs hogy ezt hogy érti. Látta rajtam hogy nem értem ezért, oldalra bökött fejével , ogy nézzek arra.Nem tudtam miért, de arra néztem. Teljesen elpirultam mikor észrevettem hogy mejik sorban vagyok: az óvszereknél bujtam ell!!

Emily csak minden tudoan vigyorgott, én meg csak ráztam a fejem és kapáloztam ,ezzel azt akartam neki sugalni hogy nem kell roszra gondolni!

-Mit csinálsz ezen a soron?Tudtomban nincs barátod, vaaagy tévednék.....?

-Nincs pasim!! És nem keresek itt semmit , csak.....

-csak??-kérdön nézett rám.Éppen mondtam volna az okot, de meg ütötte fülemet egy sipitozás féleség.Éredködve néztünk hátra Emilyvel, és azt hittem el röhögöm magam: egy szöke haju srác járkálgatott a sorok között valamit nagyon keresve,közben maga után huz egy barna haju srácot ,aki ugy látszik nagyon nem akar vele menni és ezt ki is mutatja , kapálozik, sipitozik,  mögöttük meg megy mégegy srác és ö meg csak nagyokat röhög az elötte menökön ( vagy vonszoltakon). Mire erre pillant a szöszi és elkezd felénk sétálni.

El ment meletünk közben akit vonszol,amint meg látta hogy hova mennek még jobban elkezdett hisztériázni " Engedj el! Engedj el! Niall!! Nem akarok oda menni!" és ehez hasonlokat mondot.Már nem birtam tovább,ki pukkadt belölem a röhögés.Erre mindeki rám szegeszte a tekintetét (még a szöszi is ,aki valamit nagyon keresett az ovszeres polcon), és az aki meg sipitozott hirtelen elhalgatott.Nagyon kinosan éreztem magam.Zavartan vakargani kezdtem a tarkomat és igy néztem a cipömet.Aztán meg jelent még egy pár cipö pont az enyémmel szemben,féltem felnézni, de azért mégis meg tettem.Egy kék szempárral találtam szembe magam.Jobban meg néztem a srácot,aki inkább férfi volt: barna elöl felálitott haj,(mint már emlitettem) kék szemek,kicsit borostás arc,és egy nagy 1000 wattos mosoly. Nagyon emlékeztett valakire de nem tudo.....DE MÉGIS TUDOM!!
Ö...ö v-volt a képeken amiken apu is szerepelt!Ö Louis!!Akkor a többi férfi, meg lehet hogy a csoport képen szereplök! De.......akkor apu is itt van?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése