2013. április 27., szombat

3.rész

Hello, köszönöm mindenkinek aki olvassa a blogom :D
Remélem tetszik, és tetszeni is fog, mert kb.ettöl a résztöl fog  kezdödni inkább a sztori.
Bocsánat  a helyes irási hibákért, és azért is hoyg most ijen rövid lett,meg nem anyira izgalmas, de remélem tetszeni fog.Nem rabolom az idöt ugy hogy jo olvasást :D
**




-Egy dalt??-mondtuk egyszerre Avrillel.Anyu bólintot.-És milyen dalt?Ugy értem, ök irták és azt énekelték el vagy volt egy dal amit szerettél és azt?-folytatta barinöm a kérdezést.Erre anyu csak mosolyogni tudott, és igy válaszolt:

-Ök irták és énekelték ,nagyon jot irtak és a hanguk is jo volt,nem is tudtam hogy tudtak énekelni.-nevette el magát.Hüha, na az én barátaim nem csinálnának ijet az már bisztos. Mondjuk Avrilböl és Dakotábol kitudom nézni..... Halk dudolászást hallotam anya felöl :

" I'll lift you up, I'll never stop

You know I'll take you to another world

I'll build you up, I'll never stop

You know I'll take you to another world  " (itt a dal: http://www.youtube.com/watch?v=x21NXUg8z3k )

DE JÓ DAL!! Ezt fiuk csinálták?? Igaz nem az egészet hallotam de már ez nagyon tetszik!

-Ezt a rész énekelte Harry...-mondta anya miközben csillogo szemekkel nézett elöre.Most már értem hogy mért tetszet meg elsö hallásra ez a rész. Halványan el mosolyodtam,mert eszembe jutott hogy 17 éve az apámrol akarok meg tudni dolgokat és most végre már csak enyivel is ugy érzem hogy közelebb jutottam hozzá.Mert egyszer meg keresem, hogy élöben  is láthassam ,ne csak ijen 17 ével ezelötti képeken..,hogy vele is beszélhessek, és ne csak haljak rola, hallani akarom a hangját......de legföképp hogy meg tudjam milyen is ha van az embernek apukája. Gondolataimbol egy hangos csattanás ébresztett fel, de nem csak engem hanem anyut is.Mindketten a hang felé néztünk és csak annyit láttunk hogy Avril fogja a fejét,vagyis pontosabban a homlokát amiböl azt veszem ki hogy a homlokára csapott, azaz eszébe jutott valami (csak ismerem már). Hirtelen anyura kapta a tekintetét és kiváncsian nézett rá.Anyu meglepetten és furcsán nézte a mellettem ülöt.

-Miaz Avril?-kérdezte meglepödve.

-Eszembe jutott az amire az elöbb nem válaszoltál Stella néni!-mutatott rá ,közben kiváncsian csillogtak a szemei.Mire nem válaszolt az elöbb?? Ugy látszik anyu se tudta hogy miröl beszél, mert értetlenül nézte barátnömet.Avril észrevette hoyg egyikünk se tudja hogy miröl beszél ,ezért fojtatta:-Nem válaszoltál az elözö kérdésre!Hogy hogy hivták azt a nöt akibe Daisy apukája szerelmes volt!? Azt mondtad a saját szemeddel látad az illetöt. Hogy hivták azt a nöt?-mondta még mindig kiváncsian ,de már viszonylag nyugodtabban (az elöbb teljesen felvolt pörögve).TÉNYLEG! Erre én is nagyon kiváncsi vagyok...kit szerethetett apu ,aki miatt elutasitotta anyut? Már én is kiváncsian fürkésztem anya arcát, amiröl csak az  idegességet tudtam  leolvasni, mintha valamit nem akarna elmondani apurol.Na ne már hogy pont most ne beszéljen rola!Végre sikerült rávenni és most hagyná abba?? Na nem azt már nem! Kérlelöen,már szinte könyörögve néztük, Avril már nyüszögött is. Anyu feladoan sohajtott egyet, ránk nézett és egy halvány mosoly kiséretében beszélni kezdett:

-Már mondtam a nevét lányok.-mondta nyugodtan, de lehetett hallani hogy izgul valamiért.

-Akkor lécci ismételd meg.Egyikönk se hallota.-mondtam és Avrilre néztem aki elismeröen bolintot. Aztán ö is meg szolalt:

-Kérlek, Stella néni.Nagyon szeretnénk tudni hogy ,hogy hivták azt a nöt akit Harry szeretett!-már szinte könyörgött.Ijen se volt még!!

-Jo rendben ,de kérlek ne nézzetek igy rám!-forditotta el a fejét -és ne akadjatok ki , de föleg te ne Daisy és ne gondolj semmi rosszat az apádrol!Értettétek?-mi csak hevesen bologattunk.Vett egy nagy levegöt .-Harry nem mondta el a nevét,de miután elmondtam neki hogy terhes vagyok, többet volt velem és a többi dolgát, vagyis a csajozást hanyagolta.Egyszer nála aludtam,mert nem akarta engedni hogy egyedül legyek otthon, és igy ott aludtam nála ,de nem egyedül élt hanem a többi fiuval, és az a baj hogy csak öt hálojuk volt, mert nem ,nem kellet nekik vendég szoba.-meg forgatta a szemeit- igy Harry mondta hogy aludjak az ö szobájában , mert a kanapén nem aludhattam és hogy ö majd alszik a kanapén.Természetesen nem mentem ebbe bele.Aztán meg jelent Louis és mondta hogy Harry nyugodtan aludhat nála,hisz legjobb haverok.Ám ö valamiért nagyon nem akart vele egy szobában aludni, és ez Louisnak és nekem is fura volt, mert volt már ojan alkalom mikor együtt aludtak egy ágyban.-tisztázta nekünk anyu ,mert látta hogy mien értetlen a fejünk, aztán fojtatta.- De aztán csak belement, adtak pizsinek valot és meg mutatták hogy hol a fürdö és Harry szobája, egy kicsitm eg nyugodtam mikor kiderült hogy Louis szobája pont mellete van ,mert ha baj lenne akor át tudnék menni nekik szolni,ez azért volt  fontos mert akkor voltam 9 hónapos.Mikor már mindenki aludt ,akkor én voltam az egyeten aki ébren volt,rosszat álmodtam meg fájt is a hasam.Kikeltem az ágybol,és lassan elkezdtem Harryék ajtajához sétálni,de mikor pont az ajto elött voltam, megtorpantam, kicsit kivolt nyitva az ajto és azon be néztem.Elakadt a lélegzetem a látotaktol...

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése