2013. május 11., szombat

6.rész

Hello mindenkinek :D
nagyon szépen köszönöm hogy olvassátok a blogom, és köszönöm a 177 oldal megnyitást ez nagyon boldoggá tesz :D na nem beszélek többet ,itt az ujrész ,remélem tetszeni fog (bocsi a helyes irási hibákért) , jó olvasást , és szép napocskát :D
***



*Daisy*

 

Meg könnyebbültem mikor anya ide ért, hisz egyik férfit se ismerem (szerintem ök se engem),mondjuk van sejtésem hogy kik lehetnek,de nem biztos.De mikor az anyu mellet állóra pillantottam le döbbentem.A férfi aki vele volt,nagyon hasonlitott arra a srácra aki a képeken volt,csak idösebb kiadásban.Az a férfi akire anya azt mondta hogy a legjobb barátja volt, aki lehet hogy az apám.Lehet hogy ö az a srác?Ekkor egy kezet éreztem a csuklómon ,ami közelebb huzott az elöbb kémlelt férfihez és a kéz gazdályához is  ,vagyis anyuhoz. Értetlenül bámultam anyut,miközben meg szolalt:

-Harry ö Daisy, Daisy ö Harry....az apukád.-nagy döbbent szemekkel meredtem az előttem lévő göndör férfira,aki csak ugyan úgy döbbenten fürkészte az arcom, aztán egyszerre kaptuk fejünket anyura,aki csak mosolyogni tudott. Lassan körbe néztem és így megpillanthattam Emily  "Ö-AZ-APUKÁD-?" tekintetét, és a másik 3 férfi megdöbbent arcát és mind úgy maradtak ahogy az elöbb álltak, vagyis a
Szőke: tátott szájal,megdöbbent arcalnézett minket közben a polcon kutakodó keze is meg állt.

A magasabbik ,pici haju barna: szintén tátott szájal és meg döbbent arcal meredt elöre.

A kisebb barna (akit vonszolt a szöke, és aki szerintem Louis): rajta is láttam hogy megdöbbent ,de az ö arcán egy hatalmas mosoly is láthato volt, nem beszélve a boldogságtol csillogo kék szemeiröl.
 
Minek örül enyire?Meg ismert?....Kétlem ,hisz amit láttam képet azon még olyan uj szülött vagy pár hetes lehettem.....és azota nem találkoztunk arra emlékeznék..nem? Gondolat menetemet ,egy kéz zavarta meg ami a fejem tetejére került és azt simogatta , meglepetten néztem fel és egy boldogságtol és meg könnyebüléstöl csillogo zöld szempárral találtam szembe magam. Most hogy igy meg nézem....egy picit hasonlitunk, ha ö az apám akkor már értem hogy kitöl örököltem  :

a barna hajam ,mert a családban mindenki szöke (de tényleg ez nem vicc!).

A magasságom ,mert én vagyok a legmagasabb mindenki kb.1-2 fejjel alacsonyabb.

Mondjuk ezek nem bisztos tények,de más magyarázat nem jut eszembe.

Hirtelen meghallok egy kellemes mély hangot,ami nekem  szol:

-Szóval te lennél Daisy?-kérdezte az előttem álló egy mosoly kíséretében, miközben bólintottam.- Nincs kedved meg ismerkedni?-itt a hangja kicsit félénk volt, de hát ki ne félne hogy ha a 17 éve nem látott lánya/fia nem akarna vele meg ismerkedni? Szerintem mindenki félne, nem is inkább rettegne ettől,de Harrynek ettől nem kell félnie. Maga biztosan bólintottam egyet, közben szikrázó mosollyal néztem Harryt aki meg könnyebbülten fújta ki a levegőt és az ö szája is mosolyra huzodott.

 

 ***

Miután el köszöntem Emilytöl, és kifizettük a cuccokat amiket vettünk, meg anyuék elbúcsúztak a másik két férfitöl ,név szerint Nialltöl és Liamtöl, mi 4-en (Louissal együtt)elmentünk a kedvenc helyemre a Starbucks-ba és mint kiderült apunak is ez a kedvenc helye. Mikor beértünk ,leültünk egy asztalhoz ,odajött egy pincérnö és felvette a rendelést, aztán elment.Csendben ültünk, én anya mellet,velem szemben apu (vagyis Harry) és ö mellette meg Louis. Ojan 10 perc múlva megérkeztek végre a rendeléseink.


 



A csokis apué, az epres anyué, a karamellás Louisé. Az összeset kostoltam már, és midegyik finom (föleg a csokis *-*), de a legjobb a csokis sütis (vagyis én igy hivom) ami a kedvencem.



Levakarhatatlan vigyorral figyeltem a finomságot magam elött, amin mindenki nevetett. Nem figyeltem rájuk, csak nyugodtan neki estem a csokis sütis csodámnak. Miközben ivókámmal "játszottam" ,halk beszélgetést és nevetgélést hallottam magam körül. A nevetgélökre pillantottam ,akik (mint emlitettem) nevettek ,beszélgettek az elmult idöröl, és vigyorogtak mint a tök miközben jo izüen ették az elöttük lévö sütit (mikor kerültek ezek ide??).Ezen elmosolyodtam.Ekkor anya kezét Louis nyakához emelte, aki meglepett tekintettel figyelte a müveletet. Valamit keresett ,de semmit se talált.Feladoan sohajtott egyett, és kezét Louis nyakárol apuéra vándoroltatta, ahol ugy látszik megtalálta amit a másikon nem, mert felcsillantak a szemei. Érdeklödve döltem elörébb ,és megláttam hogy anyu apu nyaklánc medálját szorongatja. Én is a nyaklánc felé nyultam ,de anya keze utban volt ezért kicsit oldalra löktem az emlitett testrészét és igy már én is a medált csodálhattam,ami egy mikrofont ábrázolt.Nagyon szép volt,mondjuk valami ilyesmire vadászok már egy idelye, de annak volt még egy része ami meg egy gitár volt.Lehet hogy apunak is ilyene van és valaki másnál meg a gitár. Ekkor anyu meg szolalt:

-Neked nincs nyakláncod?-kérdeze minden tudoan közben Louist nézte,akin látszott hogy meglepödött a kérdésen.

-Nincs.....mért, kéne lennie ?-néz anyura pimaszul vigyorogva.Csak halványan mosolygok rajtuk, apu meg halkan nevetgélt Louis mellet. Ekkor Louis rá kapja a tekintetét a mellete lévöre és kérdön nézi, aztán mint aki szellemet látott ugy meredt apura. Fogalmam sincs miröl van szó, de ugy látszik ök értik. Ekkor apu nagy nehezen abba hagyta a nevetést, felém fordittta a tekintetétt és egy nagy mosoly keretében kezdett beszélni:

-Daisy....mesélsz egy kicsit magadrol? Az se baj ha nem akarsz beszélni, csak érdekel hogy mi van veled ,meg Stellaval.-amikor ki mondta hogy "érdekel mi van veled" egy számomra ismeretlen érzés fogott el, valami olyasmi  mint amikor keresel valamit és amikor azt gondolnád hogy örökre elveszett pont akkor találod meg...igen ,kb.ijen érzés fogott el, meg a boldogság hogy egyáltalán érdeklem, lehet hogy ezt ki is mutattam mert éreztem hogy egy kis könnycsepp szökik ki a szemem sarkábol és folyna le az arcomrol ,ha apu nem törölné le, de látom rajta hogy ö is küszködik a könnyeivel , az öröm könnyeivel.

-Csak pár dolgot kell rolam tudni-mondtam halkan apu könnytöl csillogo szemeibe, szintén könytöl csillogo szemekkel- szeretem a zenét, imádom az összes csokit a világon,- itt el mosolyodott-de a legfontosabb tudni valo, ha bárki vagy bármi rosszat mer mondani vagy tenni a szeretteimmel annak velem gyülik meg a baja és nem fogja egy épp csonttal se meg uszni ha velem találkozik.-a szavaim magabisztosak voltak ,az is voltam, de a könnyeimet nem birtam le gyözni, utat törtek a felszinre.Egy kéz simogatta az enyémet. Nem kellet felnéznem hogy tudjam kié a kéz, tudtam hogy apué, és tudtam hogy ö is utat engedett a könnyeinek. Hallottam ahogy anyu  halkan szipog, nem néztem rá se de igy tudtam hogy meg hatódott, Louisra néztem ,ö csak mosolygott,de láttam hogy neki is csillognak a cseppek a szemében.
 
A pillanatot egy (nekem) ismeretlen nö zavarta meg, aki szo szerint rá ugrott az ülő Louisra, aki a tulnagy lendület miatt elesett...volna, de nem, mert egyenesen apu ölébe "feküdt", közben a nö meg rajta feküdve ölelgette.Nem kell mondanom, nagyon meg lepődtünk mind a 4-en, de főleg Louis.Döbbent tekintettel figyelte a rajta fekvő nőt, aztán fel nézett és egy szintén döbbent Harryvel találta szembe magát, aki egy kicsit el pirult,az előbbi jelenet következményétöl.Szinte az összes ember aki itt van minket néz! Elég hülyén nézhet ki :egy pasi akinek az ölében egy másik fekszik (hátulról nézve férre érthető) és azon meg egy nö. Velük szemben meg kettő megszeppent nő ül.

-De örülök hogy látlak, Lou!!-mondta Louis "támadója" mikor "viszonylag" le szált róla.Na így már jobban meg bírom nézni : barna haj és szem,fiatalos arc ,szép nagy mosoly....tök ojan mint Louis csak lányként és más szemszinnel.



-E-Eleanor? -mondta Louis megszeppenve.-Mit keresel itt? De főleg rajtam?!

-Ez egyszerű-nevette halkan egy kis mosoly kíséretében.-Vissza szerzem a pasimat!-egy könnyed mozdulattal meg csókolta Louist.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése